Opgavelister
Funktioner
Opgavelister
Hurtigt overblik over dine opgaver
Opgavemodulet i Intras Intranet er et avanceret, men brugervenligt opgavemodul, som gør det nemt at oprette opgaver. Med farvede opgavemærkater, angivelse af opgavestatus og færdiggørelse og med mulighed for at tildele en opgave til en ansvarlig medarbejder, bliver opgaverne løst.
Det bliver let at planlægge din arbejdstid og at få et samlet overblik over igangværende og afsluttede opgaver. Opgavemodulet er et effektiviserende værktøj til både ledelse og de individuelle medarbejdere.
Har du løbende opgaver? Brug gentag funktionen til at lave en opgave, som automatisk dukker op f.eks. hver sidste fredag i en måned eller f.eks. hver mandag.
Herunder uddybes de forskellige funktioner under opgaver:
Organiser opgaverne i mapper
På opgavemodulets forside opretter du (som administrator, superbruger eller leder) nemt en ny mappe. Navngiv mapperne efter emne/opgavetype og vælg hvilke medarbejdere, der har adgang til mappen (skal mappen være synlig for alle, lader du blot feltet 'Synlig for' stå tomt).
Opret og uddeleger en opgave med deadlines, gentagelse og underopgaver
Åbn en af mapperne og navngiv opgaven. Tildel opgaven til en medarbejder. Klik 'enter', og klik så på opgaven, hvor du kan uddybe opgavens indhold og evt. tildele opgaven et mærkat. Her kan du desuden angive, hvem der er den ansvarlige leder, hvilken deadline opgaven har, angive om opgaven skal gentages (hvis det er en tilbagevendende opgave) og lave en statusopdatering. Når du opretter en opgave, kan du let tilføje en underopgave, hvis opgaven eksempelvis indeholder flere elementer.
Overvåg status
På opgavemodulets forside finder du en oversigt over dine uløste opgaver, samt en liste over de senest løste opgaver. Her kan du som administrator eller leder samtidigt se, hvilke medarbejdere der har løst flest opgaver.
Få Intras intranet fra kun 99,- kr/md.
GRATIS prøveperiode på 30 dage